Veel gestelde vragen

Bezorging

Is het product op voorraad? Wanneer je vóór 15:00 besteld, wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden.

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je via de mail een orderbevestiging. Hierin staat opnieuw de levertijd van je bestelling.

Als je meerdere artikelen hebt besteld, wordt de bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. Wil je er een deellevering van maken? Neem dan contact met ons op.

Je ontvangt een track&trace zodat je de bestelling kunt volgen.

Bestellingen vanaf € 75,- worden gratis geleverd in Nederland.

Voor bestellingen onder de € 75,- wordt er in Nederland een bedrag van € 6,75 in rekening gebracht.

Wij versturen geen pakbonnen mee in het pakket, omdat wij geloven in duurzaamheid en wij de wereld een klein beetje beter willen maken. Papier besparen is één van de maatregelen die wij nemen om een steentje bij te dragen aan een duurzame wereld.

Alle informatie vind je terug in je orderbevestiging die je van ons via de e-mail hebt ontvangen. Net zo makkelijk, toch?

Jazeker! Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor de mogelijkheid om het zelf op te halen.

Wij nemen contact met je op zodra de bestelling voor je klaarligt. De winkel is geopend op vrijdag en zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Bestellen

Op onze website kun je gemakkelijk en veilig een bestelling plaatsen.

Kies je gewenste artikelen en plaats deze in je winkelmandje.

Uitgeshopt? Ga dan naar je winkelwagen en klik op ‘bestelling afronden’.

Vul je gegevens in als je nog geen account hebt, kies de gewenste verzendmethode en klik op ‘verder met bestellen’.

Kies de gewenste betalingswijze en ga door naar ‘afrekenen’.

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons via de mail een orderbevestiging met alle informatie over je bestelling. Wij gaan de bestelling zo snel mogelijk verwerken en zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. 

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling, bekijk dan eerst even of deze in je ongewenste inbox is beland.

Staat de orderbevestiging ook niet in de spam box? Neem dan contact met ons op, dan kijken wij het voor je na.

Het kan gebeuren dat je de bestelling wil wijzigen of annuleren. Neem dan contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij ervoor dat de bestelling geannuleerd of gewijzigd wordt.

Als je te lang wacht, kan het zijn dat je bestelling al onderweg is. In dat geval kun je je bestelling altijd nog retourneren.

Dat kan, plaats je bestelling dan via de site onder je bedrijfsnaam.

Heb je specifieke wensen, zoals een grote afname aan artikelen? Neem dan contact met ons op.

Betalen

Alle prijzen die wij hanteren zijn inclusief BTW.

Wij bieden veel verschillende betaalmogelijkheden, zoals iDeal, Creditcard, Klarna (uitgesteld betalen) en ApplePay.

Het kan voorkomen dat er iets misgaat bij het afrekenen. Als je niet hebt betaald, zetten wij de bestelling niet door en wordt deze vanzelf geannuleerd.

Je kunt dan opnieuw een bestelling plaatsen op onze website, of contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag verder.

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de bestelling retourneren.

Meer informatie over het retourneren vind je op de pagina ‘retourneren’.

Wat vervelend dat je bestelling niet naar behoren is geleverd. Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen.

Neem contact met ons op en wij gaan zo snel mogelijk op zoek naar een passende oplossing.

Wij verwerken retouren altijd binnen 14 dagen na ontvangst. Op dat moment zullen wij ook direct het aankoopbedrag terugstorten naar je rekening.

Scroll naar boven
Scroll naar top